wtorek, 2 lipca 2013

The Versatile Blogger Award

Zostałam nominowana do Versatile Blogger Award z czego się bardzo, ale to bardzo cieszę ;D Za nominację dziękuje Pati ;3, livcia6058 . . Tego to ja się nie spodziewałam po 1 rozdziale XD.
Muszę:




  • Podziękować nominującemu blogowi. 
  • Pokazać nagrodę na swoim blogu. 
  • Ujawnić 7 faktów dotyczących siebie. 
  • Nominować 10 blogów które moim zdaniem na to zasługują. 
  • Poinformować o tym fakcie autorów. 
  • Fakty dotyczące mnie :
    • Mam 14 lat.
    • Urodziny obchodzę 15 maja
    • Kiedy tylko jestem na kompie siedzę na facebooku
    • Jestem fanką Violetty i piosenek z serialu
    • Mam młodszą siostrę (5 lat)
    • Słucham każdego gatunku muzycznego po trochu :)
    • Nie jara mnie Justin Bieber, ale lubię niektóre z jego piosenek
    Nominowane przeze mnie blogi to:

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz